۱۳۹۵ دی ۸, چهارشنبه

محسن دارش قهرمان شهید خلق فرمانده دلیر ملیشیا در شهسوار استان مازندران :وقتی من مقاومت میکنم وتسلیم نمیشوم ،يك قدم به آزادي خلقم نزديك تر ميشوم



                   محسن دارش قهرمان شهید خلق ، فرمانده دلیر ملیشیا در شهسوار ، استان مازندران :وقتی من مقاومت میکنم وتسلیم نمیشوم ،يك قدم به آزادي خلقم نزديك تر ميشوم
نوشته ای از نعمت اولیائی


اولين بار وقتي در سال 59دستگير شد زير مشت و لگد پاسدار 

شكنجه گر  با صداي بلند ميگفت با هر شکنجه وشلاق ومشت ولگدي كه به من ميزنيد ومن مقاومت میکنم وتسلیم نمیشوم ،يك قدم به به آزادي خلقم نزديك تر ميشوم 

،محسن مجددا در خرداد 60دستگير شد ابتدا به دوسال وسپس در

 سال 63عليرغم پايان حكم  ،به تيرك دار سپرده شد ،يكبار در 

زندان متل قو در جواب   حاكم شرع وقت شهسوار  كه سوال 

كرده بود كه بالاخره رجوي حق است يا خميني رجوي امام  حسين

زمان است يا خميني ،محسن گفت ” تلك الايام نداولها بين الناس” 


محسن با تمسك به  آيه قرآن گفت ايام به كام شما نخواهد بود 

 و سرنگون خواهيد شد و معلوم است كه خميني الد الخصام است و رجوي حق است
بیشتر از شهسوار بخوانید

محسن دارش قهرمان شهید خلق فرمانده دلیر ملیشیا در شهسوار استان مازندران :وقتی من مقاومت میکنم وتسلیم نمیشوم ،يك قدم به آزادي خلقم نزديك تر ميشوم

شهريار (محمود)نامور:گُردِ گَردن فرازي كه به مهدي رضايي مازندران معروف بود،اسطوره مقاومت ووفای بعهد از شهسوار - از یادداشتهای نعمت اولیائی

غلام علی الياسي قهرمان شهید خلق اسطوره مقاومت وایمان ووفادار به خلق از یادداشتهای مجاهد خلق نعمت اولیائی

 درباره قهرمانان دیگربخوانید

شهرام تقوي قهرمانی از خطه خرم آباد تنکابن(شهسوار)

مشخصات مجاهد شهید مصطفی نیک کار

http://royaslimani93.blogspot.fr/2016/07/blog-post_5.html

قهرمان سرفراز خطه کوچک خان احمد امیری عاشق ترانه بخوان ای همسفر با منی که با خونش آنرا فریاد زد - یادداشتی از مجاهدخلق نعمت اولیائی

مجاهد سرفراز وقهرمان شهید خلق پرویز شاهپوری وخاطره ای از او نوشته مجاهد خلق نعمت اولیائی

مصطفي نيكار قهرمان شهيدخلق وسخنراني انتخاباي او در شهسوار متن سخنراني او كه كانديداي دوره اول مجلس شوراي ملي است را درزيرميخوانيد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سید حسین علوی املشی ومختصری از مشخصات این قاتل مجاهدین رودسر در گیلان ( در دهه ۶۰ و...)

  سید حسین علوی املشی ومختصری از مشخصات  این قاتل مجاهدین رودسر در گیلان ( در دهه ۶۰ و...) پاسدار سید حسین علوی املشی معروف به حسین علوی م...